Considerations To Know About طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

Wiki Article

خانهفروشگاهکسب و کارطراحی فروشگاه با وردپرس مشابه دیجی کالا

طراحی سایت فن و نقش

این نمونه سایت و نظرم رو میذارم تا بقیه دوستان از کیفیت و نتیجه آموزش مطمئن بشن و همینطور جهت تشکر از آقای عبدی

بنابراین سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی باشد. اهمیت این جستجو در سایت به اندازه ای بالا است که اگر به درستی کار نکند باعث می‌شود که احتمال ترک کردن سایت توسط کاربر بالا برود. بنابراین نیاز به یک جستجوی پیشرفته به جای جستجوی ساده می‌باشد.

نشانی : تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان وصال شیرازی، جنب بیمارستان آریا، پلاک ۱۹۶ طبقه دوم

سلام،من این دوره رو تهیه کردم و آموزش هاش رو دیدم.تدریس آقای عبدی عالیه و هیچ چیزی رو مجهول نمیزارن و همه چیز رو کامل توضیح میدن، واقعا ممنون.فقط ی مشکلی بهش برخوردم و اون اینه که سایتی که تو دوره طراحی شد رو من هم طراحی کردم رو یک هاست ،اما سرعت سایتم پایینه.

و در آخر باز هم تشکر میکنم از شما استاد محترم و تعریف شما از سایت دیجی کالایی که درست کردم …یکم خلاقیت خودم توش به کار بردم:) پیروز و موفق باشید و در پناه حق

بنظر من بعنوان یه دانشجوی این دوره که قصد دارم سایت فروشگاهی خودمو راه اندازی کنم

من دوره طراحی سایت دیجی کالا رو بصورت کامل نگاه کردم وخیلی مطالب مفید و با ارزشی یاد گرفتم

شما مشتریان عزیز برای خرید مطئمن ارزان در خصوص محصولاتی مانند سشوار ریش تراش ماشین اصلاح اتو مو  فر کننده مو اپیلیدی مو کن با برندهای معتبر فیلیپس براون پاناسونیک رمینگتون بابیلیس وال اندیس پرو مکس دلمار و غیره با داشتن شرایطی مانند پاسخ گویی , پشتیبانی خرید, ارسال به موقع ,به ما در مجموعه مدنگار اعتماد کنید کارشناسان ما از نظر فنی تخصصی و سرویس پشتیبانی فروش در خدمت شما عزیزان در ساعت اداری هستند

پشتیبانی مادام العمر و دائمی تا زمانیکه دانشجو نیاز داشته باشد

سلام من یک سوال داشتم شما تو این اموزش خودتون قالب نیلسن طراحی میکنید یا قالب نصب میکنید و باقالب کار میکنید؟

افرادی که کار و طراحی سایت با المنتور را به صورت حرفه ای بلدند سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی و می توانند سایت های حرفه ای طراحی کنند.

طراحی وبسایت * طراحی وب سایت * سئو * سئو سایت * سئو تضمینی * فروشگاه اینترنتی

Report this wiki page